ارائه بسته فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی

عزیزی، با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان بسته های فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.

«سمیه عزیزی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بین بانوان و دختران جامعه است.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی مردم بیشتر از ظرفیت فضای مجازی در انعکاس و تبلیغ با موضوع حجاب و عفاف استفاده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی با موضوع «حجاب عزت است یا اسارت؟» با ثبت نام بیش از 310 نفر تاکنون و با همکاری با مؤسسه خاتم النبیین برگزار خواهد شد.

 

عزیزی ادامه داد: اعزام استاد به بسیج جامعه زنان جهت برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف(مخاطبین کارگاه معلمان و مربیان و کارکنان اداره کار)، تشکیل حلقه های معرفتی توسط مبلغین و طلاب در پارک بانوان همراه با اهداء کتاب و گل، همکاری حوزه با بسیج و سپاه جهت برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف از دیگر برنامه ها است.

 

وی تهیه چادر و ملزومات حجاب برای طلاب و غیر طلاب با قیمت تولیدی جهت تشویق و ترغیب به امر حجاب، تهیه بروشور و نصب عکس نوشته حجاب و تصویر احادیث در پاساژها و فروشگاه های مختلف و ایجاد کانال و گروه های حجاب و عفاف، تولید عکس نوشته و کلیپ های مرتبط با حجاب و عفاف را از دیگر برنامه های حوزه علمیه به مناسبت هفته حجاب و عفاف عنوان کرد.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: نشست اخلاقی با موضوع عفاف و حجاب با بسیجیان، تهیه تراکت طلبه شدم و حجاب را دوست دارم چون ...، تهیه بسته های فرهنگی و اهداء به بانوان در گلزار شهدا و  مسابقه مجازی کتاب شهید مطهری و  مسابقه طراحی پوستر حجاب از دیگر برنامه های فرهنگی و تبلیغی است.

 

عزیزی اذعان داشت: بسته فرهنگی ویژه هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی شامل كتاب های چهل حديث پيرامون حجاب، حجاب در نگاه بزرگان، برايم حجاب را ثابت كن، نسخه pdf كتاب مسئله حجاب شهيد مطهري در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.

کد خبر 948793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha