۲۶۰ فقره تخلف فروش سهمیه مازاد بنزین در خراسان جنوبی کشف شد

سرپرست سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: در دهه سوم خردادماه ۲۶۰ تخلف مربوط به سوء استفاده از کارت‌های سوخت در شهرستان‌های طبس، فردوس، قاین و نهبندان شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«مهدی قلی‌زاده» پیش از ظهر امروز (۲۳ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به آغاز طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی استان اظهار کرد: دارندگان خودرو‌های عمومی می توانند با ثبت‌نام در سایت https://gcr.niopdc.ir/login  خودروهای خود را به صورت رایگان گازسوز کنند.

 

سرپرست سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اولویت این طرح با تاکسی و وانت‌بارهاست، گفت: متقاضیان پس از انجام فرآیند ثبت نام در سامانه، براساس تاریخ و زمان اعلام شده به کارگاه های مجاز مراجعه کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت گاز سوز کردن با خودروهایی است که مشخصات آنها زودتر در سامانه ثبت شده باشد، افزود: صرفه جویی در مصرف بنزین، استفاده از مصرف سوخت پاک سی ان جی، کاهش آلودگی های زیست محیطی، ارزان بودن، ایجاد ارزش افزوده و افزایش قیمت خودروهای دوگانه سوز نسبت به بنزینی و در نهایت رایگان بودن این طرح را از مزایای این طرح عنوان کرد. 

 

قلی زاده با اشاره به اینکه در این طرح یک‌‌میلیون و ۴۶۰ خودرو در سراسر کشور دوگانه‌سوز می‌شوند، ادامه داد: در استان خراسان جنوبی تا کنون یک هزار دستگاه خودرو در سامانه ثبت نام کرده اند.

 

سرپرست سامانه هوشمند سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه فروش سهمیه بنزین خودروهای شخصی در پمپ بنزین‌ها به نرخ آزاد، تخلف است و پیگرد قانونی دارد، گفت: بازرسین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در دهه سوم خردادماه امسال ۳۹ مورد سوء استفاده از کارت‌های سوخت در طبس، ۹۸ مورد در فردوس، ۹۶مورد در قاین و ۲۷ مورد در نهبندان شناسایی کردند و متخلفان را به مراجع قضایی ارجاع دادند.

کد خبر 948888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha