خبرگزاری شبستان باید الگوهای شایسته فرهنگی را به جامعه  معرفی کند

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رسانه هایی همچون خبرگزاری شبستان باید الگوهای شایسته فرهنگی را به جامعه معرفی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن نظری شاهرودی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت فوق العاده فرهنگ در گام دوم انقلاب اظهار داشت: یکی از کارهای ضروری در گام دوم انقلاب در حوزه فرهنگ، معرفی و شناساندن الگوهای فرهنگی به مردم است.

 

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: وظیفه مهم معرفی و شناساندن الگوهای فرهنگی برعهده رسانه هایی همچون خبرگزاری شبستان است.

 

وی افزود: از سویی باید توجه داشت که اگر می خواهیم شاهد تأثیرگذاری کارهای فرهنگی بر روی مخاطبان باشیم، می بایست قبل از هر چیز خودمان به آن باور و اعتقاد داشته و به سهم و وُسع خود به دنبال رعایت مسایل فرهنگی در جامعه باشیم.

 

رئیس سابق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین گفت: نهادینه کردن مسایل فرهنگی به خصوص از طریق فعالیت های رسانه ای در روزگار ما اهمیت بیش از پیشی پیدا کرده است.

 

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: این مساله می طلبد رسانه ها از جمله خبرگزاری ها و روزنامه ها و نیز صدا و سیما، باور به تحقق این مساله داشته و در مسیر زمینه سازی برای این کار اقدام کنند.

کد خبر 948966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha