نخستین دوره از جشنواره ماه دهم برگزار می شود

نخستین دوره از جشنواره ماه دهم، همراه با شش بخش فرهنگی (شامل سه مسابقه همراه با جوایز نفیس) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نخستین دوره از جشنواره ماه دهم، همراه با شش بخش فرهنگی (شامل سه مسابقه همراه با جوایز نفیس) برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش انجام قرعه کشی مسابقات جشنواره مجازی پس از سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه کشور برگزار می‌شود.

بخش‌های فرهنگی این جشنواره؛ مسابقه کتاب کودک و نوجوان، مسابقه قرائت کتاب، مسابقه دلنوشته درباره امام دهم (ع)، - ختم جمعی قرآن کریم، نمایشگاه مجازی چند رسانه‌ای و مراسم عمامه گذاری را شامل می‌شود.

 بخش مسابقه «کتاب کودک و نوجوان» همراه با دانلود رایگان و مطالعه فایل پی دی اف و شرکت در مسابقه است که ۱۰ جایزه یک میلیون ریالی برای برگزیدگان متولدین سال های ۸۲ تا ۹۱ اختصاص داده شده است.

 در مسابقه «قرائت کتاب» نیز دانلود رایگان و مطالعه صفحه انتخابی شما از کتاب و ارسال فایل صوتی قرار داده شده است که این بخش نیز همراه با ۱۰ جایزه یک میلیون ریالی برای برگزیدگان است.

مسابقه دلنوشته درباره امام دهم (ع) بخش دیگر جشنواره است که شرکت‌کنندگان دلنوشته ای (حداقل 200 کلمه) درباره امام دهم (ع) را ارسال می‌کنند که این بخش هم  همراه با ۱۰ جایزه یک میلیون ریالی است.

بخش دیگر جشنواره شامل ختم جمعی قرآن کریم با انتخاب تعداد دلخواه از صفحات قرآن کریم و شرکت در ختم جمعی جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) هدیه به روح امام دهم(ع) همراه است.

همچنین نمایشگاه مجازی چند رسانه‌ای با پخش فایل های چند رسانه ای ویژه امام هادی (ع) و مراسم عمامه گذاری از طریق ثبت نام اینترنتی طلاب متقاضی عمامه گذاری که در شب میلاد امام هادی (ع)  برگزار می‌شود نیز بخش‌های دیگری از جشنواره است.

لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری سخنرانی این جشنواره ۱۳۹۹/۵/۱۴ در موسسه الامام هادی (ع) است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک صفحه جشنواره ماه دهم https://b2n.ir/174430 در این جشنواره شرکت کنند. همچنین آدرس موسسه امام هادی(ع) در اینستاگرام:  https://instagram.com/moaseseh_emamhad در ایتا:    http://eitaa.com/moaseseh_emamhadi   و در تلگرام:     https://t.me/moaseseh_emamhadi است.

 

کد خبر 949041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha