برگزاری دوره طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری به صورت مجازی

دوره جدید طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مبارزه با کرونا، دوره جدید طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

در دوره جدید طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری که ویژه طلاب برگزار می شود، طلاب باید طی ۳ مرحله به مطالعه آثار شهید مطهری بپردازند. 

 

علاقه مندان برای حضور در این دوره تابستانی تا سوم مردادماه فرصت دارند تا در دوره طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ثبت نام کنند.

 

طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری از ۴ مرداد ماه آغاز می شود و تا ۷ شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

شرکت کنندگان برای تهیه آثار شهید مطهری می توانند اپلیکیشن(اندرویدی) جامع استاد مطهری را از سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir یا از پرتال جامع استاد شهید مطهری به آدرس www.portal.motahari.ir دانلود و نصب کنند و یا نسخه الکترونیکی کتابها را از پرتال جامع استاد شهید مطهری مشاهده کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۳۲۱۳۵۵۸۰ – ۰۲۵ و ۰۹۱۹۸۵۱۳۰۱۲ تماس گیرند.

 

گفتنی است، از سال ۸۹ تا کنون دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری توسط معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار می شود.

 

 

کد خبر 949120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha