تعامل دانشگاه امام صادق (ع) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیر اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق (علیه السلام) دیدار و در محورهای تعاملاتی گفتگو کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» با مدیر اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق (علیه السلام) دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار پیرامون نحوه تعامل و همکاری های بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت وگو و تبادل نظر شد.

 

«سیدمجید امامی» در همین رابطه اظهارکرد: مدرسه معرفتی مهارتی اربعین به همت دانشگاه امام صادق علیه السلام، سازمان بسیج دانشجویی و هیئت دانشجویی انصارالقائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از سال ۹۸ کار خود را آغاز کرده و در صدد آن است که از طریق حضوری یا به شکل آنلاین و آفلاین (بخصوص در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا) آموزش‌هایی در عرصه های مختلف برای علاقه‌مندان و فعالان مرتبط با اربعین داشته باشد.

 

مدیر اندیشکده راهبردی اربعین دانشگاه امام صادق علیه السلام افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از گروه‌های مهم مخاطب، می‌توانند از این آموزش ها به شکل آفلاین استفاده کنند که در همین راستا تعاملات و گفت وگوهایی نیز با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است.

 

امامی خاطرنشان کرد: همچنین در رابطه با موضوع برگزاری دوره های سواد رسانه‌ای و حضور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در «سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای» که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، صحبت شد.

 

کد خبر 949134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha