​ موضوع بی حجابی در فضای مجازی شرایط خوبی ندارد

​حجت الاسلام نیشابوری گفت: بی حجابی در فضای مجازی شرایط خوبی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسن نیشابوری» ظهر امروز (سه شنبه 24 تیر) در نشست تخصصی «حجاب و عفاف در آئینه رسانه ها و فضای مجازی» اظهار کرد: موضوع بی حجابی و انکار آن مثل مریضی است که بیماری خود را انکار می کند و به دلیل آنکه به سمت درمان آن نرفتیم شرایط روز به روز بدتر می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: موضوع بی حجابی در فضای مجازی شرایط خوبی ندارد و شرایط کشور به گونه ای شده است که هر یک از ما نمی توانیم خود را از فضای مجازی دور کنیم.

 

حجت الاسلام نیشابوری خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلفی در استان متولی عفاف و حجاب هستند و برای مثال فرهنگ و ارشاد اسلامی 33 وظیفه مندی در خصوص عفاف و حجاب برعهده دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد و هیئت ها بسیاری از برنامه ها به سمت فضای مجازی پیش رفته است و اگر از این بستر استفاده نکنیم دیگر مخاطبی نخواهیم داشت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب برخی نهادها تولید محتوای خوبی دارند و باید بیاندیشیم که چگونه برنامه ریزی کنیم تا اثرگذاری این تولیدات افزایش پیدا کند.

 

حجت الاسلام نیشابوری خاطرنشان کرد: در فضای مجازی بسیاری از پروفایل ها برخلاف عفاف و حجاب است.

 

کد خبر 949223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha