توزیع ۵۰۰ ماسک و دستکش رایگان در هفته حجاب و عفاف به همت جامعه زنان بهشهر

عقیلی گفت: همزمان با شیوع مجدد ویروس کرونا و با توجه به نیاز مبرم مردم به استفاده از ماسک و دستکش، ۵۰۰ ماسک و دستکش رایگان در هفته حجاب و عفاف به همت جامعه زنان بهشهر توزیع شد.

« سیده زهرا عقیلی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: تلاش برای کمک به هموطنان در مقابله با ویروس از اسفندماه سال گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد و همه ما در راستای فرامین رهبری گوش به فرمان رهبریم.

  

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بهشهر افزود: به مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه های مختلف حضوری و مجازی در بهشهر در نظر گرفته شده بود که به دلیل موج جدید کرونا برنامه های همایشی حجاب و عفاف حذف شد و در زمان دیگری برگزار می شود.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی به همت جامعه زنان سپاه بهشهر در هفته عفاف و حجاب خبر داد و اظهار کرد: همه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا به ‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

عقیلی گفت: همزمان با شیوع مجدد ویروس کرونا و با توجه به نیاز مبرم مردم به استفاده از ماسک و دستکش، 500 ماسک و دستکش در هفته حجاب و عفاف به همت جامعه زنان بهشهر توزیع شد.

وی برگزاری مسابقات عفاف و حجاب در فضای مجازی را از دیگر فعالیت‌های جامعه زنان بهشهر برشمرد و افزود: محور این مسابقات شامل مسابقات عکاسی، رفیق شهید، جلسات هم اندیشی،  نمایشگاه حجاب فاطمی و نمایشگاه های مختلف با موضوع عفاف و حجاب است.

کد خبر 949228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha