قدردانی هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جامعه سلامت

هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم از جامعه سلامت استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «علی بنیادی» در این دیدار گفت: ما قدردان همه عزیزان پزشک و پرستار و کادر بهداشت و درمان هستیم که با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم گام بر می دارند.
 

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: کار شما همان کار عزیزان رزمنده در دوران دفاع مقدس است که با جهاد و ایثار به صحنه آمده اید و در راستای کمک به مردم تلاش می کنید.


وی گفت: یکی از موضوعات اصلی توجه مردم به مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری است که امیدواریم همواره رعایت کرده و به آن توجه داشته باشند.


دکتر «محمدرضا قدیر» نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه جامعه مدرسین گفت: این نهاد مقدس، یکی از نهادهای ارزشمند در جامعه است و نقش اساسی در دوران مختلف انقلاب داشته اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بحران کووید19 در کشور گفت: این بحران فقط بیماری نبود، بلکه بحران های دیگری را نیز از سوی دشمنان شاهد بودیم که می خواستند به قم و انقلاب ضربه بزنند.


وی گفت: با عنایت خداوند و تلاش کادر بهداشت و درمان تمام توطئه های دشمن خنثی شده و شاهد بودیم که قم به عنوان یکی از استان های برتر در راستای مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شد.


قدیر افزود: روحانیت و طلاب عملکرد بسیار ارزشمندی داشتند و در راس همه آنها مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید با سخنان ارزشمند خود، مایه دلگرمی برای کادر بهداشت و درمان شدند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: یکی از خدمات ارزشمند طلاب، در زمینه فعالیت در بیمارستان ها به صورت جهادی بود که آبروی برای کشور بودند و اقدامات ارزشمند آنها در آن برهه مشکلات ما را برطرف کرد.


وی گفت: یکی از مشکلات اصلی که الان با آن مواجه هستیم برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی و تجمعات است که متاسفانه موجب گسترش ویروس می شود.


قدیر با تاکید بر اینکه ما در نیمه راه هستیم گفت: نباید تصور کنیم که کرونا تمام شده چرا که این بیماری و ویروس ادامه دارد و باید ما رفتار خود و سبک زندگی خود را تغییر دهیم.


وی در پایان گفت: ما نیازمند راهنمایی علما و مراجع هستیم و سخنان ارزشمند و دعای شما موجب دلگرمی ما می شود.

کد خبر 949235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha