برگزاری پویش معنوی ختم ادعیه و قرآن در دانشگاه جهرم

حجت الاسلام عباس زاده گفت: دومین مرحله پویش معنوی ختم قرآن و ادعیه به نیت رفع بلا و بیماری «کرونا« با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت‌الاسلام «محمد عباس زاده»، امروز (سه شنبه ۲۴ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: دومین پویش جمعی توسل معنوی برای رفع بلا، بیماری «کرونا» به همت دانشگاهیان جهرم برگزار می ‌شود.

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم با اشاره به اینکه این مراسم به همت مجمع هیئت ‌های مذهبی دانشگاه جهرم با همکاری گروه فرهنگی اجتماعی این دانشگاه انجام می شود، افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه به نیت برطرف شدن ویروس منحوس «کرونا»، پویش جمعی قرائت این دعای پرفیض را به همت دانشگاهیان (اساتید، کارمندان و دانشجویان) جهرم برگزار می‌ شود.

 

وی بیان کرد: علاقه ‌مندان می‌ توانند برای شرکت در این پویش معنوی، به تعداد دلخواه این دعای پرفیض را قرائت و به گروه فرهنگی اجتماعی دانشگاه جهرم پیام بدهند.

 

حجت الاسلام عباس زاده درباره‌ پویش ختم قرآن کریم در دانشگاه جهرم نیز اظهار کرد: در مرحله نخست این پویش به منظور برطرف‌شدن بلا، مصیبت و گرفتاری و رفع هرگونه هم و غم، پویش ملی ختم گروهی قرآن راه‌اندازی شد و زنجیرۀ این امر خیر مشارکت شما اساتید و کارمندان و دانشجویان دانشگاه جهرم ادامه یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا افرادی که تمایل داشتند در ثواب این کار خیر شریک شوند، آمادگی خود را برای قرائت جزء یا حزبی از قرآن کریم اعلام و طی این هفته، آن را قرائت کردند.

کد خبر 949312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha