برنامه محوری از موفقیت ها و افتخارات شورای پنجم است

موسوی گفت: برنامه محوری از موفقیت ها و افتخارات شورای پنجم است و شورای شهر شیراز ضمن مصوب کردن سیاست ها و برنامه های امسال، راهکارهای آنها را نیز برای به تصویب رسیدن به صورت مستمر در جلسات خود مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (سه شنبه 24 تیر) در نشست ویدئو کنفرانسی مطبوعاتی فصلی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بودجه یک ساله برشی از برنامه پنج ساله است که شورای شهر شیراز هر ساله آن را مورد بررسی قرار می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برنامه محوری از موفقیت ها و افتخارات شورای پنجم است و شورای شهر شیراز ضمن مصوب کردن سیاست ها و برنامه های امسال، راهکارهای آنها را نیز برای به تصویب رسیدن به صورت مستمر در جلسات خود مورد بررسی قرار می دهد.

وی اضافه کرد: اقدام شورای پنجم در ایجاد مرکز پژوهش ها نیز اقدام وری بوده که امروز 2 طرح نیز در آن سیر تصویب را در پیش می گیرد.

موسوی اعلام کرد: برگزاری جشنواره مدیران برتر شهرداری، سامانه شفافیت و سامانه رای گیری الکترونیک که روند تبدیل یک طرح تا به لایحه رسیدن را در دید عموم قرار می دهد نیز از جمله موفقیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در این دوره است.

وی ادامه داد: ارزیابی من از عملکرد شورا در سه سال گذشته به ویژه سال سوم مطلوب است و از اقدامات خوب شهرداری در سال های اخیر می توانم به حفظ باغات قصرالدشت، حفظ کاربری و حساسیت در تغییر کاربری ها و اجرای پروژه های عمرانی و انسان محور اشاره کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ««CPAY گفت: ««CPAY خدمت مناسبی به شهروندان ارائه نکرده است و در قرار داد فی مابین شهرداری به مطالبات خود نرسید و شهروندان نیز از خدماتی که قرار بود ارائه شوند، برخوردار نشده اند.

موسوی در مورد اختلاف نظر شورا و فرمانداری شیراز نیز عنوان کرد: برخی از دیدگاه‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت است و تفاوت در نگاه به مسائل حقوقی موجب بروز اختلاف نظرهایی در برخی از مصوبات می شود.

کد خبر 949315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha