لزوم برداشتن مرزها با تقویت خدمات الکترونیک در حوزه ورزش و جوانان فارس

حاجی زاده گفت: لازم است تا با تقویت خدمات الکترونیک در حوزه ورزش و جوانان استان، مرزها برای ارائه خدمات اداری برداشته شود تا همگان برای اخذ مجوز یا نامه نیاز به مراجعه به شیراز نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس حاجی زاده»، امروز (سه شنبه 24 تیر)  در دیدار صمیمانه با رئیس و اعضای هیئت پزشکی ورزشی استان فارس گفت: جامعه ورزشی استان باید از خدمات ارزشمند هیئت پزشکی ورزشی فارس بهره لازم را ببرد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان فارس ادامه داد: سند راهبردی ورزش فارس با محوریت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی که پیش از این از سوی معاون سابق توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، تا 2 ماه دیگر در اختیار استانداری و نمایندگان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: شفاف سازی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان فارس است که خوشبختانه در عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان نیز شاهد این روند هستیم.

حاجی زاده تاکید کرد: هیئت پزشکی ورزشی باید به عنوان یک پشتیبان حوزه ورزش و جوانان در کنار تمام هیئت های ورزشی استان باشد و ارائه خدمات اداری این هیئت در استان به شکل الکترونیکی از موفقیت های آن است.

وی افزود: لازم است تا با تقویت خدمات الکترونیک در حوزه ورزش و جوانان استان، مرزها برای ارائه خدمات اداری برداشته شود تا همگان برای اخذ مجوز یا نامه نیاز به مراجعه به شیراز نداشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر فعالیت های هیئت پزشکی ورزشی در حوزه پیشگیری از آسیب های ورزشی گفت: اقدامات این هیئت در استان و در این حوزه قابل توجه و رضایت بخش است.

حاجی زاده با اشاره به نحوه عملکرد خود در جایگاه مدیر کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: قانون مداری از موضوعات اصلی و مورد توجه این اداره کل خواهد بود و در هیچ حوزه ای یک قدم خارج از قانون بر نخواهم داشت.

کد خبر 949354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha