تفاهم نامه دو جانبه ایران ترانسفو و پارس سوئیچ زنجان به امضاء رسید

تفاهم نامه همکاری دوجانبه گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ در زمینه توسعه دانش فنی و ساخت مشترک منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به نقل از گروه صنعتی ایران ترانسفو، تفاهم نامه همکاری فی مابین گروه صنعتی ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ در خصوص همکاری های فی مابین حول محور های « ارتقای دانش فنی» ، «محصولات جدید» و «تولید محصول مشترک» با توجه به مشابهت های فنی و تکنیکی دو شرکت توسط مدیران عامل این دو شرکت امضا شد.

 

این تفاهم نامه روز گذشته در دفتر گروه صنعتی ایران ترانسفو امضا و مقرر گردید در ادامه کار نسبت به تاسیس شرکت و شروع فعالیت های مربوط به محصولات جدید اقدام گردد.

 

بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: بدلیل وارداتی بودن این محصولات سالیانه میلیون ها یورو ارز از کشور خارج میشود که انشالله بواسطه همین همکاری مشترک و تحقق ساخت داخل قطعات مورد نظر این تفاهم نامه در راستای تحقق باور جهش تولید واقتصاد مقاومتی نامگذاری گردیده است؛ از خروج این منابع ارزی جلوگیری بعمل آمده و مضافا موجب کاهش قابل توجه قیمت تمام شده ترانسفورماتور خواهد شد .

 

ولی الله بیات مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ نیز ایجاد اشتغال و خودباوری ونیز قطع وابستگی کشور به واردات این محصولات و ایجاد و استفاده از ظرفیت‌های فنی تخصصی داخلی را از دیگر مزایای این همکاری مشترک برشمرد و از امضای این تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد .

کد خبر 949401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha