خانواده معظم شهدا جایگاه ویژه ای نزد مردم ایران اسلامی دارند

فلاح لاله زاری با اشاره به جایگاه ویژه خانواده معظم شهدا درنزد مردم گفت: اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» توسط بچه های مسجد بسیار با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛« فرشید فلاح لاله زاری» در سومین هفته از اجرای طرح ملی «سه سنبه های تکریم» در منزل شهید عباس دانشگر با تقدیر از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» توسط کانون های فرهنگی هنری  مساجد به ضرورت الگو گیری جوانان و نوجوانان از شهدا اشاره کردوگفت: شهید عباس دانشگر بعنوان شهید شاخص استان سمنان مصداق بارز جوان مومن انقلابی است که الگوی بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اجرای رویداد ملی و بین المللی «روح مقاومت»به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون های فرهنگی هنری در فضای مجازی تاکید کرد: در شرایط امروز جهان که تحت تاثیر کرونا قراردارد فعالیت در فضای مجازی با توجه به مخاطبان گسترده ای که دارند بسیار لازم و مقرون به صرفه است.

 

وی با بیان اینکه در تولید محتوی برای فضای مجازی عقب هستیم خاطرنشان کرد: مردم تشنه محتوای سالم و ارزشی هستند و در این خصوص، تلاش بیشتر برای تولید محتوی پرجاذبه و خلاقانه در فضای مجازی ضروری و لازم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فلاح لاله زاری جوانان و نوجوانان را مخاطبان اصلی فضای مجازی معرفی کرد و گفت: جوانان و نوجوانان تاثیر پذیری بیشتری نسبت به سایر اقشار جامعه از فضای مجازی دارند و دشمنان انقلاب اسلامی نیز از طریق فضای مجازی جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به فعالیت های دشمنان اسلام و انقلاب در فضای مجازی و القای ناامیدی، بزرگ نمایی مسائل و مشکلات جامعه و تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اشاره کرد و متذکر شد: در این شرایط باید در داخل ضد این اهداف دشمنان عمل نماییم و با ارائه تولیدات ارزشی و مناسب و نیز امید آفرینی و نشاط افزایی برای جوانان و نوجوانان در فضای مجازی اقدام کنیم.

 

وی تصریح کرد: اجرای دقیق رویداد ملی و بین المللی «روح مقاومت»که تاکید بر وصایای شهدا و تلاش بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد می توان تولیدات خوبی را برای فضای مجازی تولید و ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز دراین مراسم گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم،  همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه به مدت 14 هفته تا 31 شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با همکاری ویژه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و نیز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این استان برگزار می شود.

 

 حجت الاسلام« سید علی موسوی» با اشاره به اینکه در این طرح از ۱۴ خانواده شهید در استان سمنان تجلیل می شود اظهار داشت: همه خانواده شهدا عزیز هستند و در این طرح یک خانواده شهدا به نمایندگی از بقیه خانواده ها تجلیل می شوند.

 

شهید عباس دانشگر متولد سال ۱۳۷۲ اهل سمنان, از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یكی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است كه ۲۰خرداد ۱۳۹۵داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تكفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.

 

کد خبر 949508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha