برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب توسط کانون حضرت معصومه (س)

مظاهری گفت: کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با عنوان «حیا و عفت زنان» توسط کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای بیرون از مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار شد.

«زیور مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و حفظ ارزش ‌های اسلامی مهم‌ترین هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: آگاهی بخشی و ارتقا توانمندی های بانوان فرهیخته در ارتباط بین عفاف و حجاب، سلامت و آرامش جامعه و بررسی ریشه های تربیت خانوادگی و الگوهای رفتاری از دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با عنوان «حیا و عفت زنان» بود.

 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با عنوان «حیا و عفت زنان» در فضای باز گفت: ۲۵ نفر از خواهران فعال با رعایت کامل موارد بهداشتی دراین کارگاه شرکت کردند.

 

مظاهری گفت: در این کارگاه که با حضور یکی از اساتید برجسته استانی برگزار شد راهکارهای پیشنهادی در خصوص آسیب های اجتماعی در جامعه نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس عفاف و حجاب و نمایشگاه نقاشی از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب بود که توسط کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) بود که در فضای مجازی برگزار شد.

 

کد خبر 949521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha