مجلس در جلسه غیر علنی با دولت بحث ارز ۲۳ هزار تومانی را مورد بررسی قرار دهد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از هیئت رییسه مجلس خواست ترتیب جلسه غیر علنی با دولت را برای بررسی مشکلات اقتصادی مردم و به ویژه افزایش قیمت ارز بدهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «محمد حسن آصفری» در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 25 تیر در تذکری گفت: ارز به 23 هزار تومان رسیده است. هیئت رییسه مجلس ترتیب جلسه غیر علنی با دولت را بدهد. وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم روشن است، آن وقت ما به دنبال اصلاح آیین نامه ایم. چرا به جای اصلاح آیین نامه مشکلات اقتصادی مردم را حل نمی کنیم؟

 

همچنین در ادامه جلسه علنی امروز، سید سلمان ذاکر، نماینده ارومیه نیز در تذکری گفت: کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم هنوز تشکیل نشده است، آن هم کمیسیونی که تصمیم گیری های کلیدی و اساسی کشور در آن جا تشکیل می شود. امروز قوه قضاییه در بحث مبارزه با فساد سنگ تمام گذاشته است و سیاست شان حل مشکلات مردم است اما هنوز کمیسیون قضایی تشکیل نشده است که بتواند همراه با قوه قضاییه این مسئله را پیگیری کند.

 

وی ادامه داد: کمیسیون قضایی به مراتب مهم تر از کمیسیون اصل نود است. حتی ما پیشنهاد دادیم که این دو کمیسیون را ادغام کنیم به دلایلی کمیسیون تعطیل است که باید این دلایل آسیب شناسی شود.

 

در ادامه، مهرداد ویس کرمی، نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیئت رییسه گفت: آن موقعی که می خواستید عضو هیئت رییسه بروید و بالا بروید ما را می شناختید اما الان که آن بالا نشسته اید، فقط چند نفر افراد مشهور را می شناسید. ما نماینده و نماینده تر نداریم.

 

وی اظهار داشت: این گونه رفتار بی عدالتی است. شما باید با منی که نمی شناسید با نماینده تهران که می شناسید به یک گونه برخورد کنید و بها دهید. اینکه بنده گفتم رییس مجلس باید سابقه نمایندگی داشته باشد و شخصیت کاریزماتیک داشته باشد برای همین بود.

کد خبر 949563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha