باید از تجارب و اندوخته‌های مداحان فعال و موفق برای آموزش جوانان و نوجوانان استفاده کرد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: ضرورت دارد ‌بیش ‌از گذشته ‌از تجارب و اندوخته‌های مداحان فعال و موفق، برای آموزش و تعلیم قشر جوان و نوجوان بندرماهشهر اعم‌ ازخواهر و برادر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی» امروز (چهارشنبه ۲۵ تیر) در اولین کارگروه تخصصی مداحان و شاعران آئینی بندرماهشهر که با حضور چهره‌های پیشکسوت و خوش سابقه حوزه مداحی شهرستان برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری این کارگروه، ضمن تأکید بر تقویت فعالیت‌های کانون مداحان اظهار کرد: با توجه به رویکردهای جدید و تحولی سازمان تبلیغات اسلامی، ضرورت دارد ‌بیش ‌از گذشته ‌از تجارب و اندوخته‌های مداحان فعال و موفق، برای آموزش و تعلیم قشر جوان و نوجوان شهرستان اعم‌ از خواهر و برادر استفاده شود.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به اهمیت استفاده از همکاری و همفکری ستایشگران جوان و پیشکسوت افزود: لازم است این جلسات به شکل مداوم و در جهت سیاستگذاری و راهبری جریان ‌مداحی‌ در سطح شهرستان به خصوص با حضور مداحان عرب زبان و مداحان سینه‌زنی در سبک‌های سنتی برگزار شود.

 

در این جلسه پیشنهاد شد با حمایت و همفکری مداحان تا قبل از فرارسیدن ایام محرم در سال جاری همایشی با حضور کلیه مداحان در گروه‌ها و سنین مختلف اعم از آقایان و بانوان با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی بیشتر در حوزه مداحی و افزایش تأثیرگذاری آن بر مخاطب برگزار شود.

 

همچنین احمد میاح سرپرست کانون مداحان شهرستان بندرماهشهر ضمن قدردانی از مشارکت و حضور مداحان و ستایشگران در این کارگروه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به بیان نکاتی در خصوص کمبود ها و نقاط ضعف موجود در این حوزه پرداخت.

 

در پایان با موافقت اعضا این کارگروه مصوب شد علاوه بر هفت نفر عضو شورای کانون مداحان از همکاری تعدادی از افراد شاخص و موفق نیز در زمینه مداحی در کنار سایر اعضا استفاده شود.

 

کد خبر 949648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha