شهرک صنعتی ماهدشت با رویکرد اشتغال پایدار فعالیت می کند

قاسم پور با اشاره به پیگیری استاندار البرز در خصوص ارتقاء سطح فعالیت و توسعه شهرک صنعتی ماهدشت گفت: شهرک صنعتی ماهدشت با رویکرد اشتغال پایدار فعالیت می کند.

« غفور قاسم پور» در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ماهدشت که چهارشنبه 25 تیر انجام شده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: سال جاری با عنوان « جهش تولید» مزین است و این امر برای مسئولان اهمیت اساسی دارد.

 

فرماندار شهرستان کرج و معاون استاندار البرز افزود: دشمنان همواره یکی از نقاطی که همواره مورد هدف قرار داده اند، حوزه اقتصادی است.

 

وی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مطرح کرد: «مکلف هستیم با حمایت مردم اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی را دنبال کنیم که از اولویت های دولت تدبیر و امید است».

 

به گفته قاسم پور، شهرک صنعتی ماهدشت شهرک نوپایی است که انتظار می رود با امتداد متولیان امر شاهد رشد و رونق آن باشیم.

 

قاسم پور تصریح کرد: سال گذشته در جریان مصوبه هیئت دولت شهرک ماهدشت به عنوان شهرک صنعتی نام گذاری شد و امروز دستگاه های خدمات رسانی چون برق، مخابرات و ... ارائه خدمات دادند شاهد تلاش های خوبی هستیم.

 

فرماندار شهرستان کرج توضیح داد: شهرک صنعتی ماهدشت گامی در جهت اشتغال پایدار است و ما نیز آمادگی داریم در کنار مسئولان دیگر در جهت روند توسعه شهرک صنعتی ماهدشت تلاش کنیم.

 

معاون استاندار البرز در بخش دیگر این گفت و گو در خصوص الحاق بخشی از خارج شهرک به شهرک صنعتی ماهدشت توضیح داد: عالی ترین مقام دولت در استان البرز بحث الحاق مساحتی از زمین خارج شهرک به ماهدشت را در دست اقدام دارد.

کد خبر 949664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha