آغاز پویش «آقا حساب کردند» در خراسان جنوبی/ پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند

ابراهیمی گفت: پویش «آقا حساب کردند» با هدف دستگیری و حمایت از اقشار کم برخوردار در قالب پرداخت هزینه‌های بیمارستانی بیماران بی‌بضاعت خراسان جنوبی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی ابراهیمی» پیش ازظهر امروز (۲۵ تیر) در نشست هماهنگی توزیع کمک‌های مومنانه استان اظهار کرد: در گام نخست رزمایش کمک مومنانه با همکاری آستان قدس رضوی و خیران برای توزیع پنج هزار بسته معیشتی در بین محرومان و اقشار آسیب دیده از کرونا در استان خراسان جنوبی برنامه ریزی شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: اما خوشبختانه با حمایت خیران تاکنون هفت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مناطق مختلف استان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه هر کدام از این بسته‌های معیشتی حداقل ۲۰۰ هزار تومان ارزش داشته است، افزود: همچنین توزیع رایگان نان و ۷۰۰ قربانی گوسفند و توزیع گوشت در بین خانوارهای نیازمند در اکثر شهرستان های انجام شده است.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه به‌ مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، اجرای پویش «آقا حساب کردند» در استان آغاز شده است، گفت: دستگیری و حمایت از اقشار کم برخوردار در قالب پرداخت هزینه‌های بیمارستانی بیماران بی‌بضاعت در حال اجرا است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی به برگزاری طرح نسیم مهر رضوی در استان اشاره و بیان کرد: در راستای این طرح از کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان‌های مرتبط با کرونا در سطح خراسان جنوبی قدردانی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تعداد ۹۰ کانون محله ای و ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان جنوبی با محوریت مساجد و با همکاری سایر سازمان‌ها در گام دوم رزمایش کمک مومنانه برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به نیازمندان پای کار می آیند.

 

کد خبر 949700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha