لزوم اطلاع رسانی به مردم شیراز در مورد نحوه محاسبه عوارض شهرداری

موسوی گفت: مدیران شهرداری شیراز باید روند محاسبه و دریافت عوارض را شفاف کنند تا مردم ناراضی نباشند و نحوه محاسبه عوارض نیز باید آسان و به مردم اطلاع رسانی شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (چهارشنبه 25 تیر) در یکصد و چهل و یکمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز گفت: لازم است تا مدیران شهرداری شیراز عملکرد شفافی در پیش بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تقویت نظارت و قرار گرفتن در مسیر شفافیت، بهترین راه مقابله با فساد است و شهرداری باید در شیوه دریافت عوارض از شهروندان شفاف باشد.

وی با تاکید بر تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان عنوان کرد: فلسفه وجودی شوراها، تسهیل و تسریع خدمات‌رسانی به شهروندان است تا ضمن تسهیل ارائه خدمات بر روند خدمات نیز نظارت داشته باشند.

موسوی با اشاره به تشکیل کمیته «آسان‌سازی» در کمیسیون شهرسازی شورای شهر شیراز بیان کرد: امروز لازم است تا میزان موفقیت این کمیته را بسنجیم که ضمن تسهیل خدمات تا چه اندازه در شفافیت و مقابله با فساد در سال های اخیر موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: برای مبارزه با فساد در شیراز به حضور مدیران جدی نیاز داریم که خدمت به مردم را عبادت بدانند و به طور جدی تلاش کنند.

موسوی تصریح کرد: مدیران شهرداری شیراز باید روند محاسبه و دریافت عوارض را شفاف کنند تا مردم ناراضی نباشند و نحوه محاسبه عوارض نیز باید آسان و به مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: هیچ معامله ای نباید بدون تایید واحد حقوقی مناطق شهرداری شیراز به انجام برسد و مدیران مناطق نیز باید به تقویت واحد‌های حقوقی بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه تاکید کرد: باید از زمان آغاز تا پایان قرادادها بر روند اجرای طرح ها و پروژه ها نظارت مداوم انجام شود تا با مشکلی و تخلفی مواجه نشویم.

کد خبر 949735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha