سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی/۱۳ پروژه ورزشی افتتاح می شود

عزیزی گفت: وزیر ورزش و جوانان، برای افتتاح و بهره برداری از ۱۳ پروژه ورزشی روز شنبه ۲۸ تیر به خراسان جنوبی سفر می کند.

«حسن عزیزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از سفر «سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های ورزشی در روز شنبه ۲۸ تیر به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان ۱۳ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برای احداث این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: استخر سرپوشیده سربیشه با متراژ یک هزار و ۵۲۰ مترمربع و اعتبار ۳۵ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال در سفر وزیر ورزش به استان افتتاح می شود.

 

عزیزی از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره نهبندان، سرایان، روستای زول قاین و روستای خنگ بیرجند هم خبر داد و بیان کرد: همچنین سالن ورزشی تخصصی و بین المللی اسکواش بیرجند با اعتبار هزینه شده ۵۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی در سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی، ادامه داد: این پروژه های ورزشی قابل افتتاح در روستای استند شهرستان زیرکوه، روستای موسویه قاین، سه قلعه سرایان، روستای رقه بشرویه و روستای بندان نهبندان قرار دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین چمن مصنوعی شهرستان زیرکوه با متراژ هشت هزار مترمربع و با اعتبار هزینه شده ۱۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی در پایان گفت: بازدید از پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی است.

کد خبر 949765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha