با دستگاه های خاطی در بروز مشکلات فرهنگی برخورد می شود

عباسی از برخورد قانونی با دستگاه های خاطی در بروز مشکلات فرهنگی خبر داد و گفت: قرارگاهی برای بررسی مشکلات موردی و فرهنگی استان شکل می گیرد و تخلفات دستگاه ها بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه(چهارشنبه 25 تیر) در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با اشاره به مشکلات اخیر فرهنگی استان، اظهارداشت: این مسائل باید با شناسایی متولیان امر بررسی و رسیدگی شوند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه همه دستگاه ها باید برای جلوگیری از بروز مشکلات فرهنگی تلاش کنند، افزود: اگر مشکلی در شورای فرهنگ عمومی مطرح می شود اتهام زنی به هیچ مسئول یا دستگاه خاصی نیست و شامل همه می شود.

 

وی از برخورد قانونی با دستگاه های خاطی در بروز مشکلات فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: قرارگاهی برای بررسی مشکلات موردی و فرهنگی استان شکل می گیرد و تخلفات دستگاه ها بررسی می شود.

 

عباسی به بروز مشکلات فرهنگی در حوزه رفتینگ اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه نیز باید کارفرمایان و متولیان رودخانه پاسخگو باشند و تخلفات آن ها رسیدگی شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و برخورد با دستگاه هایی را که در برخورد با ناهنجاری ها فرهنگی کوتاهی می کنند را خواستار شد و خاطرنشان کرد: اگر بررسی مشکلات فرهنگی در قرارگاه ویژه فرهنگی استان به نتیجه نرسد نتایج آن در شورای فرهنگ عمومی مطرح می شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت دستگاه‌های قصورکننده در بروز مشکلات فرهنگی در قرارگاه ویژه فرهنگی استان مطرح و رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: این مشکلات در صورت به نتیجه نرسیدن به صورت موردی در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح می‌شوند.

 

کد خبر 949771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha