اجرای طرح ضدعفونی منازل مردم توسط جهادگران

اصالت پوربا اشاره به اقدامات جهادی جوانان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: جوانان جهادگر بروجرد به صورت روزانه منازل افراد کرونایی را ضدعفونی و گند زدایی می کنند.

« حسین اصالت پور» امروز(26 تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ضدعفونی و استریل منازل شهروندان مبتلا به کرونا، روزانه توسط گروه جهادی موکب مردمی جوانان بروجرد و اعضای کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری صورت می گیرد.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد و مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری افزود: به جهت پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس منحوس کرونا، عملیات گندزدایی و ضدعفونی منازل متوفیان کرونایی و بیماران مبتلا به کرونا به صورت مستمر انجام می شود.

 

وی افزود: همچنین توسط جهادگران موکب مردمی جوانان بروجرد و کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری به صورت مستمر اماکن عمومی شهرستان بروجرد ضدعفونی و گند زدایی می شود.

 

اصالت پور با بیان اینکه بیماری کرونا خسارات بسیاری را از لحاظ روحی، روانی، درمانی و اقتصادی به خانواده‌ها وارد کرده است، افزود: تلاش می شود با جذب حمایت های خیران و افراد توانمند از خانواده های دارای بیمار کرونایی و اقشار آسیب پذیر حمایت شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری ادامه داد: برای ساماندهی حمایت از نیازمندان بانک اطلاعاتی از نیازمندان شهرستان بروجرد تهیه و در قالب های مختلف به این قشر کمک می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط این کانون فرهنگی هنری مسجد، بیان کرد: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد همچنان در میدان مبارزه با بحران کرونا یاری رسان مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری و موکب مردمی جوانان بروجرد افزود: کارگاه تولید ماسک جوانان بروجرد با رعایت استانداردهای لازم در تولید ماسک، هم اکنون یکی از بهترین کارگاه های سطح کشور می باشد که به چندین شهر ماسک ارسال می کند.

 

اصالت پور افزود: با شیوع ویروس کرونا برای راه اندازی کارگاه تولید ماسک، محیطی مناسب را اجاره کردیم و با کمک های جهادی اعضای موکب مردمی جوانان بروجرد شرایط راه اندازی این کارگاه فراهم شد.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در این کارگاه تولیدی به صورت هفتگی 150 هزار ماسک تولید می شود.

 

اصالت پور بیان کرد:  بخش مهمی از تولیدات این کارگاه در سه استان کشور به فروش می رسد و بخشی هم در برای توزیع رایگان در بین مردم در اختیار گروه های جهادی قرار می گیرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ابوذر غفاری، با بیان اینکه در این کارگاه ماسک سه لایه پرستاری تولید می شود، افزود: تولیدات این کارگاه با کیفیت عالی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ارائه می شود و کارگاه تولید ماسک داری اتاق ایزوله  با اشعه uvاست.

 

اصالت پور با اشاره به ادامه تلاش های جوانان بروجرد در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: یک تیم از اعضای موکب مردمی جوانان بروجرد از زمان شیوع ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد مستقر شده و هر روز در حال ضدعفونی کردن بیمارستان است.

 

وی با اشاره به برنامه های موکب در دستگیری از نیازمندان، اذعان داشت: با مشارکت خیران طرح عیدانه موکب جوانان بروجرد با هدف اهدای هدیه نقدی به نیازمندان در اعیاد و مناسبت ها برگزار می شود.

 

اصالت پور با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند  در این موکب و حمایت مستمر از آنان، افزود:  در طرح عیدانه تلاش شد در مناسبت های چون اعیاد مذهبی و عید نوروز کارت هدیه های تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

مدیر موکب جوانان بروجرد  با بیان اینکه تا شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم می مانیم، اظهار کرد: موکب جوانان بروجرد به در کنار مردم بودن و به مردم خدمت کردن افتخار می کند.

 

کد خبر 949842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha