توزیع گوشت در بین خانواده های نیازمند لرستانی

ابدالی پور گفت: در لبیک به سخنان اخیر رهبری در دستگیری از نیازمندان بالغ بر هزار بسته گوشت دوکیلویی در بین نیازمندان و ایتام لرستانی توزیع می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت: در لبیک به رهنمود های اخیر رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان با حمایت خیران از خانواده های نیازمند و ایتام حمایت می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در این راستا از اول ذالحجه تعداد یک هزار بسته دوکیلویی گوشت توسط کانون های فرهنگی هنری مسجد در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: این طرح توسط کانون های فرهنگی هنری مسجد و با کمک مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان توزیع  در مناطق شهری و روستایی توزیع می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: یاری رساندن به نیازمندان در تمامی دوران ها اهمیت ویژه ای دارد اما از زمان شیوع ویروس کرونا که زندگی روزمره مردم به خصوص نیازمندان را دچار مشکل کرده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی با اشاره به فعالیت های جهادی و خودجوش فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا و یاری رساندن به مردم، افزود: ضدعفونی و گندزدایی از اماکن عمومی و مساجد، اجرای طرح قربانی و توزیع گوشت قربانی در مساجد، ایجاد کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان در بین مردم و نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی، غذایی و پک های بهداشتی در بین ینازمندان و تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و خانواده های درگیر با بیماری کرونا در محلات و جمع آوری کمک های مردمی برای یاری رساندن به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحران کروناست.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگ هنری مساجد لرستان اظهار کرد: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه های مسجد در تمامی عرصه های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته  است و امروز جوانان با محوریت مساجد یاری رسان مردم در روزهای سخت ناشی از بحران کرونا هستند.

 

 

کد خبر 949852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha