جهش در تحقق طرح‌های عمرانی اندیمشک

جهانگیری با اشاره به اینکه این شهرستان طی سال‌های اخیر جهش قابل توجهی در تحقق طرح‌های عمرانی داشته است گفت: حجم اعتبارات هزینه شده طی سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک طی سال‌های اخیر جهش قابل توجهی در تحقق طرح‌های عمرانی داشته است اظهار کرد: حجم اعتبارات هزینه شده طی سال‌های اخیر کم سابقه بوده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از سایر منابع برای رفع دغدغه‌های مردم و توسعه زیرساخت‌های عمرانی استفاده شده که لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تلاش جهادی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه در زمینه‌های برق، گاز، مخابرات، آموزش و پرورش و سایر حوزه‌ها خدمات کم‌نظیری در اندیمشک انجام شده است اذعان داشت: زیرساخت‌های آبرسانی شهرستان اندیمشک با اجرای طرح‌های مختلفی که مرحله نهایی را پشت سر می‌گذارند، متحول شده‌اند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه تقویت واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اندیمشک مورد اهتمام ویژه قرار گرفته و این واحدها طی سال‌های اخیر به نحو مطلوبی احیا شده‌اند تصریح کرد: بیمارستان بخش الوار گرمسیری شهریورماه سال جاری افتتاح می‌شود و روند اجرای بیمارستان جدید اندیمشک نیز برای بهبود خدمات درمانی شتاب می‌گیرد.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست بررسی طرح‌های اشتغالزایی روستایی با محور طرح‌های اشتغالزا در روستای محصول محور، صندوق خرد محلی و روستای بدون بیکار اندیمشک عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد جلسه هماهنگی و توجیهی با متقاضیان و مجریان طرح‌ها، شوراها و دهیارهای روستاهای هدف برای تحقق طرح‌های یاد شده با برگزاری جلسات عمومی و کارگاه‌های آموزشی برگزار و همچنین چگونگی دریافت تسهیلات اشتغالزایی برای داوطلبان تشریح شود.

 

فرماندار اندیمشک از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ارشد کشوری و استانی در راستای تقویت زیرساخت‌های حوزه آب این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح‌های متعددی در حوزه آبرسانی شهرستان اندیمشک در دست اجرا است و بخشی از این پروژه‌ها با اعتبار قابل توجهی در بخش الوار گرمسیری، مراحل نهایی را طی می‌کنند.

 

وی یاد آور شد: طی سال‌های اخیر ده‌ها پروژه بزرگ فرهنگی، آموزشی و ورزشی با همت مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک در بخش‌های مختلف این شهرستان احداث شده است.

 

کد خبر 949921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha