جهاد اسلامی: قدس و مسجد الاقصی خط قرمز هستند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگونه تعرض به مصلای «باب الرحمه» تجاوز علیه مسجد الاقصی به شمار می رود و ملت فلسطین هرگز اجازه اجرای طرح های شوم دشمن صهیونیستی در این مسجد را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، ساکنان نوار غزه روز جمعه در تظاهرات گسترده ای که به دعوت جنبش جهاد اسلامی در شهر غزه در حمایت از قدس و مسجد الاقصی برگزار شد، شرکت کردند.

 

در این تظاهرات شمار زیادی از رهبران و اعضای گروه های مقاومت فلسطین هم مشارکت داشتند.

 

«خضر حبیب» از رهبران جهاد اسلامی طی سخنانی در حاشیه این تظاهرات تاکید کرد که مسجد الاقصی و قدس خط قرمز هستند و ملت فلسطین هرگز اجازه تعرض به آن ها را نخواهد داد و به هر شیوه ای شده برای دفاع از آن جانفشانی خواهد کرد.

 

حبیب اظهار داشت که دشمن صهیونیستی درصدد سیطره کامل بر شهر قدس به منظور مختومه کردن نزاع بر سر آن است، اما ملت فلسطین دست دشمن را خوانده و هرگز اجازه اجرای طرح های شوم آن را نخواهد داد.

 

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین با برپایی این تظاهرات پیامی مبنی بر اینکه قدس در خطر است به دشمن صهیونیستی، امت اسلامی و عربی و جامعه جهانی که در برابر جنایات این رژیم سکوت کرده، ارسال کرده است، بنابراین امت اسلامی و عربی نباید سکوت کرده و قدس و مقدسات را رها کند.

 

این رهبر جهاد اسلامی، امت اسلامی و عربی را به عمل به مسئولیت های تاریخی خود در این مرحله حساس کنونی که مسئله فلسطین با توطئه های فراوان و در راس آن معامله قرن مواجه است، فراخواند.

 

خضر حبیب ضمن هشدار در مورد تلاش های رژیم صهیونیستی برای سیطره بر مصلای باب الرحمه با هدف احداث یک معبد یهودی، تاکید کرد که این مصلی بخشی جدایی ناپذیر از مسجد الاقصی است و هرگونه تعرض به آن تعرض به مسجد الاقصی است.

کد خبر 950356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha