نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب در آستارا برگزار شد

نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب اسلامی ویژه اساتید و طلاب حوزه علمیه آستارا در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اولین نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب اسلامی ویژه اساتید و طلاب حوزه علمیه آستارا با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست پس از سخنان حجت الاسلام روح الله حریزاوی، معاون راهبری استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور که به صورت ویدیو کنفرانس از محل نشست پخش شد، علما و روحانیون شرکت کننده در جلسه پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» در این نشست، اظهارکرد: بیانیه گام دوم حرکتی در راستای حفظ قدرت نظام اسلامی و تضمین کننده انقلاب است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهبردی با ترسیم آرمان بلند انقلاب اسلامی و نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی مبتنی بر منظومه فکری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

وی بیانیه گام دوم را حرکتی در راستای حفظ قدرت نظام اسلامی و تضمین کننده انقلاب دانست و تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به منزله بالاترین سند راهبردی نظام بعد از قانون اساسی است.

 

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه همگانی است،خاطرنشان کرد: عمل به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در مسائلی همچون استقلال، آزادی، عزت ملی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، روابط خارجی و ... کشور را به تعالی خواهد رساند و دشمنان را ناامید و ناکام می کند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا گفت:فرهیختگان، اساتید، دانشگاهیان به ویژه علما و و روحانیون امروز باید بیانیه گام دوم انقلاب را در سطح جامعه تبیین کنند تا هم تضمین کننده آینده انقلاب باشد و هم مقابله کند با کسانی که فکر نفوذ در اندیشه و بدنه انقلاب را دارند.

کد خبر 950448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha