برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت دهه ولایت

حجت‌الاسلام جزایری با اشاره به فرارسیدن ایام ذی‌الحجه و دهه ولایت و امامت، از برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به همین مناسبت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید علی جزایری» ظهر امروز (شنبه 28 تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن ایام ذی‌الحجه و دهه ولایت و امامت اظهار کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده و تدوین کرده است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به برنامه‌های این معاونت در ایام دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: یکی از این برنامه‌ها مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) با تم عاشقانه خانوادگی است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه با عنوان «یادت باشد» و در حوزه سبک زندگی است که معاونت فرهنگی شهرداری به شهروندان اهوازی هدیه می‌کند اذعان داشت: طرح «مَهر کمتر، مِهر بیشتر» نیز در حوزه سبک زندگی به منظور تشویق جوانان برای تشکیل زندگی و ازدواج آسان در این ایام اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جزایری از اهتزاز پرچم ولایت با نام «علی ولی‌الله» در 6 نقطه اهواز خبر داد و اضافه کرد: به منظور فضاسازی شهری، هشت دیوارنگاره حجمی و یک دیوارنگاره غیرحجمی به ابعاد 300 متر در مناطق مختلف اهواز مزین به نام حضرت امیرالمؤمنین (ع) نصب می‌شود.

 

وی از نمایشگاه شهری «کتابت نور» خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه، آثار هنرمندان برجسته استان در حوزه خطاطی و با موضوع آیات ولایت به نمایش گذاشته می‌شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه تولید نماهنگ و برای اولین بار کاروان تواشیح‌خوان‌های بین‌المللی استان در اهواز را خواهیم داشت عنوان کرد: مشارکت با مراکز فرهنگی مساجد در حوزه برگزاری جشن‌ها و نورافشانی محلات از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

 

وی ابراز کرد: یک برنامه سرگرمی جذاب ورزشی نیز در فضای مجازی با عنوان «تکنیکی شو» برنامه‌ریزی شده که یک برنامه استعدادیابی و سرگرمی است و در این ایام فضای شادی را برای شهروندان اهوازی فراهم می‌کند.

 

حجت‌الاسلام جزایری یاد آور شد: با توجه به فضای موجود و بحث کرونا حتما پروتکل‌های بهدشاتی توصیه شده در برگزاری این برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 950467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha