ورزشکاران  در سلوک ورزشی از بزرگان الگو بگیرند

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: ورزشکاران در سلوک ورزشی خود از بزرگان ورزشی الگو گرفته و همیشه در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،حجت الاسلام «محمدجواد باقری ارومی» عصر امروز(شنبه، ۲۸ تیر) در  دیدار صمیمی با بازیکنان و کادر فنی باشگاه الماس اسالم با تاکید بر لزوم توجه ویژه جوانان به حوزه ورزش، اظهارکرد: ورزش علاوه بر ایجاد سلامت جسم؛ پویایی، شادابی و نشاط جامعه را به دنبال دارد.

 

امام جمعه اسالم با بیان اینکه جوانان ورزشکار باید الگوی سایر جوانان باشند، افزود: شما در اول راه قرار دارید لذا بایستی پله های بعدی را با انگیزه و نشاط بیشتری طی کنید.

 

وی تصریح کرد: مبادا گرفتار غرور شوید، در سلوک ورزشی خودتان از جهان پهلوانان و بزرگان ورزشی، ماننده زنده یاد تختی الگو گرفته و همیشه در کنار مردم باشید.

 

حجت الاسلام باقری ارومی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی، کسب جایگاه قهرمانی توسط این تیم را افتخاری برای اسالم دانست و گفت: از این افتخار آفرینی ورزشکاران تشکر کرده و امیدواریم که مراتب بالاتر ورزشی را طی کنند و نام اسالم را در درجات بالاتر و عالی تر درخشان کنند.

 

گفتنی است، مدرسه فوتبال اسالم که از کانون فرهنگی و هنری بقیه الله(عج) مسجد جامع خلیف آباد این شهر تشکیل شده است، بعد از ۱۸ سال در لیگ برتر نوجوانان استان گیلان به مقام قهرمانی رسید.


این مدرسه با هدایت و سرمربیگری اسماعیل سعادت نیا یکی از اعضای کانون فرهنگی و هنری بقیه الله(عج) با محور قرار دادن شعارهای مقام معظم رهبری برای جوانان، مبنی بر تهذیب، تحصیل و ورزش اقدام به جذب و آموزش فوتبال برای جوانان کرده است.

کد خبر 950492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha