پاسخگویی به مردم باید با منطق باشد تا رضایت عمومی را به ارمغان آورد

شهریاری با بیان اینکه ملت ایران، بهترین مردم هستند و باید قدردان آنها باشیم، گفت: پاسخگویی به مردم باید با منطق باشد تا رضایت عمومی را به ارمغان آورد؛ حکومت‌ها زمانی پابرجا هستند که مردم راضی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبسیتان از مشهد، «علیرضا شهریاری» امروز( ۲۹ تیر) در حاشیه جلسه کمیته نظارتی با تاکید ب اینکه اعضای شورای شهر، نمایندگان مردم هستند، پس باید مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کنیم و پاسخ‌هایی قانع‌ کننده ارائه دهیم، گفت: ملت ایران، بهترین مردم هستند و باید قدردان آنها باشیم، پاسخگویی به مردم باید با منطق باشد تا رضایت عمومی را به ارمغان آورد؛ حکومت‌ها زمانی پابرجا هستند که مردم راضی باشند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد به راه‌های مختلف پیش‌بینی شده برای ارتباط شهروندان با اعضای شورای شهر اشاره کرد و افزود: کمیته‌های نظارتی یکی از همین راه‌هاست که برای هر منطقه از شهرداری تعریف شده است، در گام نخست، مسائل و دغدغه‌های شهروندان از سوی دبیر کمیته پیگیری می‌شود و اگر امکان پاسخگویی وجود نداشت، پرونده در کمیته نظارتی که با حضور ۳ عضو شورای شهر و شهردار منطقه برگزار می‌گردد. بررسی و پاسخگویی خواهد شد.

 

رئیس کمیته نظارتی شماره ۳ شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا نباید خللی در پاسخگویی به شهروندان ایجاد کند، گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخی از جلسات هفتگی کمیته نظارتی به شکل ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود چراکه نمی‌توان شهروندان را معطل گذاشت، هر روز وقفه در کار شهروندان می‌تواند برای آنها ضرر و زیان مالی بهمراه داشته باشد.

 

وی  افزود: در موج نخست شیوع ویروس، مشهد در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور، بهترین وضعیت را داشت و همه دستگاه‌ها و مسئولان کنار یکدیگر حاضر شدند؛ در موج دوم، سیاست حاکم بر کشور تغییر کرد و به سمت رفتارهای خودمراقبتی تغییر کرد چراک ه نمیتوان کسب‌وکار را تعطیل کنیم.

 

شهریاری با بیان اینکه با تداوم شرایط کنونی، میزان مراجعه افراد مبتلا به بیمارستان‌ها، دو برابر خواهد شد، تصریح کرد: این ویروس از بین نمی‌رود و تنها کار ممکن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر هرروز در حال افزایش است، مردم باید حتی‌الامکان در خانه بمانند و از حضورهای غیرضروری در اجتماعات پرهیز کنند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد: با بیان اینکه در سطح کشور شاهد کمبود ماسک هستیم، گفت: از وزارت صمت انتظار داریم تا نسبت به توزیع ماسک با قیمت مناسب در داروخانه‌ها اقدام کند، برخی منابع، قیمت ماسک را ۱۳۰۰ و ۱۵۰۰ اعلام می‌کنند ولی ماسک‌ها ۲۰۰۰ تومان به داروخانه‌‎ها فروخته می‌شود.

کد خبر 950721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha