تشدید نظارت ها بر اصناف و اماکن

​کبیر گفت: با توجه به محدودیت ها در بستری بیماران باید نظارت ها بر اصناف و اماکن تشدید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدجواد کبیر» صبح امروز (یکشنبه 29 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: فرآیند نظارت ها را باید تشدید کنیم و علاوه بر آنکه باید رویکرد بازدارنده داشته باشیم نیاز است که نظارت هم تقویت شود.

 

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: دستورالعملی از وزارت بهداشت ارسال شده است و قوانین مختلف پیوست آن وجود دارد و درخواست داریم با توجه به روند مبتلایان بیماران و محدودیت در بستری بیماران نسبت به آن اهتمام شود.

 

کبیر با بیان اینکه در هفته گذشته برای اکسیژن رسانی به بیماران با مشکل رو به رو بودیم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که کسبه، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای و ارگان های ورزش درخواست دارند به برخی بخش ها نگاه ویژه داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: نظارت بر بهداشت محیط باید هوشمندانه صورت بگیرد و برای این منظور نکاتی وجود دارد و دستورالعمل ارسالی بسیاری از اقدامات را شفاف اعلام کرده است.

 

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در خصوص قیمت مصوب ماسک با اداره کل صنعت و انجمن داروخانه ها با مشکلاتی رو به رو هستیم و انتظار داریم با حضور تعزیرات جلسه برگزار شود تا در توزیع ماسک اختلال ایجاد نشود.

 

کد خبر 950761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha