ماسک ارزان قیمت از فردا در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

جویبان گفت: ماسک ارزان قیمت از فردا برای استفاده عموم مردم در مراکز عرضه و فروش خراسان جنوبی توزیع می‌ شود.

«الیاس جویبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: ماسک ارزان قیمت از فردا برای استفاده عموم مردم، در مراکز عرضه و فروش استان توزیع می ‌شود.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت این نوع ماسک استاندارد برای مصرف کننده یک هزار و 100 تومان در نظر گرفته شده است، گفت: توزیع این ماسک از فردا با همکاری دستگاه های مربوطه در سطح استان خراسان جنوبی انجام می شود.

 

جویبان افزود: هم اکنون 15 کارگاه و واحد تولید ماسک در حال تولید ماسک در خراسان جنوبی هستند که از این تعداد چهار واحد صنعتی و مابقی کارگاهی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه از فردا، روزانه 10 هزار عدد ماسک ارزان قیمت توسط چهار واحد صنعتی استان تولید و توزیع خواهد شد، ادامه داد: این واحد برای تولید بیشتر ماسک بر اساس تقاضای مردم  اعلام آمادگی نیز کرده اند.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ظرفیت اسمی کارگاه‌های تولیدی ماسک استان را  363 هزار عدد و تولید واقعی آن‌ها را 246 هزار و 800 عدد اعلام کرد و گفت: در زمینه تامین ماسک در استان کمبودی وجود ندارد.

 

جویبان تصریح کرد: حداکثر قیمت ماسک سه لایه در سطح عرضه یک هزار و 500 تومان است، لذا با توجه به کیفیت متنوع و استاندار محصول، در برخی داروخانه و مراکز عرضه ماسک تا 2 هزار تومان نیز به فروش می‌ رسد که در این زمینه شرکت‌های پخش باید پاسخگو باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع ماسک ارزان قیمت با همکاری استانداری خراسان جنوبی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و واحدهای تولیدکننده ماسک استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد خبر 950794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha