راه اندازی ۲۸ پایگاه جدید اورژانس در لرستان ضروری است

شیخی با اشاره به انجام ۵۷ هزار ماموریت اورژانسی در استان لرستان، گفت: نیازمند راه اندازی ۲۸ پایگاه جدید اورژانس در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علاالدین شیخی» امروز(29 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان لرستان به تعداد 28پایگاه اورژانس جدید در استان لرستان نیاز داریم.

 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان افزود: استان لرستان در سال گذشته 57 هزار و 61 ماموریت ارائه خدمات اورژانس در استان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: در سال 98 تعداد 378 پرواز توسط اورژانس هوایی در شهرستان الیگودرز و 235 پرواز در شهرستان خرم آباد صورت گرفته است.

 

شیخی در ادامه  از راه‌اندازی مرکز MCMC اورژانس لرستان تا قبل از هفته دولت امسال خبر داد، افزود: در صورت وقوع حوادث گسترده همچون سیل و زلزله و یا حوادث رانندگی شدید با تعداد مجروحان بالا، این اتاق عملیات اورژانس فعال می‌شود.

 

وی  بیان کرد: این اتاق عملیات تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع دارد و در سریع‌ترین زمان به حوادث رسیدگی می‌شود.

 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از راه اندازی مرکز MCMC اورژانس لرستان خبر داد و گفت: بخش‌هایی از این مرکز راه اندازی شده و به زودی تکمیل می‌شود.

 

شیخی خاطرنشان کرد: این بخش در واقع مرکز مانیتورینگ و پایش است و در قالب آن دوربین‌های نظارتی در بیمارستان‌ها نصب می‌شود و کارشناسان اورژانس این امکان را می‌یابند که به صورت آن لاین بیمارستان‌ها را مشاهده و تعداد تخت‌های خالی اورژانس‌ها را رصد و در هنگام بروز حوادث وضعیت را مدیریت کنند.

 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با بیان اینکه رصد رفتار نیروهای اورژانس نیز از دیگر مزیت‌های راه اندازی این مرکز است، تصریح کرد: مرکز MCMC اورژانس لرستان تا قبل از هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

کد خبر 950804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha