شبکه شاد پتانسیل تبلیغی در امر نماز را دارد

عبدی گفت: شبکه شاد برای آموزش و پرورش یک پتانسیل تبلیغی در امر نماز برای دانش آموزان است و امیدواریم با مشارکت دستگاه های مرتبط در این امر بتوانیم دانش آموزان را با معارف ترویج فرهنگ اقامه نماز بیشتر آشنا کنیم.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شبکه شاد برای آموزش و پرورش یک پتانسیل تبلیغی در امر نماز برای دانش آموزان است و امیدواریم با مشارکت دستگاه های مرتبط در این امر بتوانیم دانش آموزان را با معارف ترویج فرهنگ اقامه نماز بیشتر آشنا کنیم.

 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: پیگیری برنامه های ترویجی اقامه نماز از طریق فضای مجازی به ویژه شبکه شاد می تواند دانش آموزان را با روش های ترویجی و توسعه اقامه نماز بهتر و بیشتر آشنا کند.

 

این مقام مسئول افزود: دوره های آموزشی «یاوران نماز» و «احکام نماز» برای دانش آموزان می تواند از طریق شبکه شاد با حضور علما و اساتید بزرگ این حوزه صورت گیرد.

 

عبدی اظهار داشت: برنامه ترویجی اقامه نماز تاکنون به صورت محدود و حضور انجام می شد اما شرایط شیوع بیماری کرونا زمینه ترویج این برنامه ها با وسعت بیشتری از طریق شبکه شاد در بین همه دانش آموزان سراسر کشور را فراهم کرده است.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش همکاری بیشتری باید برای حضور دانش آموزان در شبکه شاد برای ترویج برنامه های اقامه نماز داشته باشند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد: برنامه های ترویجی تحوزه معنوی تعطیلی ندارد و باید فضای مجازی را برای مشارکت بیشتر عموم مردم در کارهای تبلیغی حوزه دین بسیج کرد.

کد خبر 950819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha