پنجمین مسابقه سالیانه «فن خطابه» به همت آستان حضرت عباس(ع)

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از آغاز پنجمین مسابقه سالیانه اینترنتی «فن خطابه» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، شعبه روابط دانشگاهی و مدرسه ای وابسته به بخش روابط عمومی  آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) اعلام کرد: پنجمین مسابقه سالیانه اینترنتی «فن خطابه» در چارچوب طرح «جوانان ملی الکفیل» با شعار « بأناملِ جيشِنا الأبيضِ وتكافُلِنا يأمنُ الوطن» آغاز شد.

 

«ماهر خالد» مسئول این شعبه درباره مسابقه فن خطابه، گفت: این مسابقه با همکاری 20 مدیریت آموزشی در تعدادی از استان های عراق برگزار می شود. در سال های گذشته این مسابقه براساس مکانیسم مشخصی برگزار می شد، اما امسال به دلیل شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناشی از آن، این رقابت به صورت اینترنتی و از طریق یک بستر ویژه برگزار می شود.

 

خالد افزود: یک کمیته متخصص از سوی بخش آموزش عالی در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) شرکت کنندگان این مسابقه را ارزیابی خواهد کرد.

 

وی درباره شرایط این مسابقه گفت: شرکت در این مسابقه تنها برای پسران مقطع متوسطه است، متن خطبه نباید مصرف شده باشد، شرکت کننده نباید در مسابقه های سال های گذشته شرکت کرده باشد، آخرین زمان تحویل فرم شرکت  تا ساعت 12 روز دوشنبه (ششم مرداد 1399 مطابق با 27 ژوئیه 2020) است.

 

مسئول این شعبه گفت: شرکت کنندگان باید یک فیلم ویدیویی از خطابه خود بدون تاثیر صوتی و با وضوح کامل و نور ضبط کنند. مدت زمان ضبط این فیلم نباید بیش از پنج دقیقه باشد. شرکت کنندگان باید این فیلم را پس از ثبت نام از طریق تلگرام به لینک https://t.me/alkafeel0?fbclid=IwAR3sZwGZVTupMcV1l-tjCEu82Y74iYS9gVj1eblG_RoXTSCPVHGhZ8xK1fY  ارسال کنند.

 

جوایز این مسابقه به پنج نفر از برگزیدگان اهدا می شود. جایزه نفر اول مبلغ 300 هزار دینار عراق، جایزه نفر دوم مبلغ 250 هزار دینار عراق، جایزه نفر سوم مبلغ 200 هزار دینار عراق، جایزه نفر چهارم مبلغ  150 هزار دینار عراق و جایزه نفر پنجم مبلغ 100 هزار دینار عراق است.

 

نتایج این مسابقه شب عید قربان از طریق شبکه جهانی الکفیل اعلام خواهد شد.

کد خبر 950841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha