سهم بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری از سه شنبه های تکریم

مظاهری بابیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری مشارکت ویژه ای در برگزاری طرح سه شنبه های تکریم دارد گفت: همکاری سایر دستگاه های فرهنگی در برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم نقش و جایگاه این طرح را ارتقا می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (یکشنبه ۲۹ تیر) در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری که در بنیاد شهید این استان برگزار شد، اظهار داشت: همکاری سایر دستگاه های فرهنگی به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم نقش و جایگاه این طرح ملی را ارتقا می دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین اهداف برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم است.

 

وی ابراز کرد: تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم است.

 

مظاهری بابیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری مشارکت ویژه ای در برگزاری طرح سه شنبه های تکریم دارد گفت: مشارکت سایر مسئولین به برگزاری هرچه بهتر این طرح ملی کمک می کند.

 

کد خبر 950884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha