مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از دهه ولایت آغاز می‌شود

باقری با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از دهه ولایت آغاز می‌شود گفت: این رزمایش طی سه مرحله در دهه ولایت، دهه محرم و اربعین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نعمت‌الله باقری» در خصوص مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله اول این کمک‌ها در سه ماه گذشته و طی ۶ مرحله با ۳۰۰ هزار بسته انجام شد.

 

جانشین فرماندهی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: این کمک‌ها از طرف ادارات، نهادها، خیرین و مجموعه سپاه جمع‌آوری شد که بخشی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان بیماری کرونا و بخشی هم کیان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شدند.

 

وی با اشاره به تدابیر و فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: مرحله دوم طی سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن در دهه ولایت و عید غدیر و قربان، مرحله دوم در دهه محرم و مرحله سوم در اربعین است.

 

باقری با بیان اینکه مرحله اول قرار توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان و همچنین نواحی مقاومت حدود ۲۰ هزار بسته که شامل بسته‌های معیشتی و جهیزیه است، آماده و توزیع می‌شود اضافه کرد: مرحله دوم مصادف با بازگشایی مدارس بوده و بسته‌ها شامل بسته‌های معیشتی نوشت‌افزار برای نیازمندان است.

 

وی یاد آور شد: مرحله سوم با توجه به اینکه مردم نذورات زیادی در این ایام دارند و با توجه به بیماری کرونا که برگزاری مراسمات اربعین به صورت تجمعی امکان‌پذیر نیست بخشی از بسته‌ها به صورت معیشتی و بخش دیگر به صورت پخت غذا توسط مواکبی که سال‌های گذشته در اربیعن حضور داشتند، آماده و توزیع می‌شود.

 

کد خبر 950888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha