​بهره مندی سه هزار و ۲۰۰ راننده برون شهری گلستان از تسهیلات کرونا

​میقانی گفت: در سطح استان گلستان سه هزار و ۲۰۰ راننده برون شهری فعالیت می کنند که می توانند با ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات کرونا بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی میقانی» عصر امروز (یکشنبه 29 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان سه هزار و 200 راننده فعال در حوزه حمل و نقل برون شهری فعالیت می کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: این رانندگان در حوزه حمل و نقل مسافر از طریق اتوبوس، مینی بوس و سواری فعالیت می کنند و 75 شرکت مسافربری نیز در سطح استان به مردم ارائه خدمات می دهند.

 

میقانی یادآور شد: براساس سیاست های حمایتی دولت برای این رانندگان تسهیلات 6 میلیون تومانی با بازپرداخت 24 ماهه و کارمزد 12 درصد و دوره تنفس چهار ماهه در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: شرکت های حمل و نقل که لیست بیمه برای رانندگان خود اعمال می کنند می توانند از تسهیلات 12 میلیون تومانی بهره مند شوند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان  تاکید کرد: واجدان شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی اینترنتی   kara.mcls.gov.ir  برای ثبت نام اقدام کنند .

 

کد خبر 950923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha