تشدید نظارت بر بازار/ گشت‌های مشترک تیم‌های نظارتی فعال‌تر شوند

زارع خواستار قیمت‌گذاری مناسب و نظارت بر حسن اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان شد و گفت: نظارت‌ها باید محسوس‌تر، اثرگذارتر و بازدارنده‌تر باشد تا مردم نتیجه آن را ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(دوشنبه، ۳۰ تیر) در کارگروه تنظیم بازار استان در سالن الغدیر استانداری با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار در شرایط کنونی که مردم به‌لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا هستند گفت: باید در تعیین قیمت‌ها، منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده همزمان لحاظ شود تا رضایت عمومی ایجاد کند.

 

استاندار گیلان با اشاره به کاهش نرخ تورم در گیلان نسبت به میانگبن کشوری افزود: گیلان تولیدکننده محصولات مهمی همچون چای، برنج، مرغ و غیره است که علاوه بر تامین نیاز استان به استان‌های دیگر هم صادر می‌شود اما باید توجه داشت که عدم تامین منافع تولیدکننده، تولید را پایدار نخواهد کرد.

 

وی خواستار قیمت‌گذاری مناسب و نظارت بر حسن اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان شد و بیان کرد: نظارت‌ها باید محسوس‌تر، اثرگذارتر و بازدارنده‌تر باشد تا مردم نتیجه آن را ببینند و رضایت عمومی حاصل شود.

 

زارع خطاب به فرمانداران ابلاغ کرد تا نظارت‌ها بر بازار مستمر و مشهود همراه با اطلاع‌رسانی به شهروندان صورت گیرد.

 

وی بر فعال‌تر شدن گشت‌های مشترک تیم‌های نظارتی تاکید کرد و ابراز داشت: در زمان شیوع کرونا شرکت‌های پخش و اتاق اصناف گیلان بسیار خوب عمل کرده و هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی را شاهد نبودیم.

 

زارع با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت استفاده از ماسک خاطرنشان ساخت: به‌منظور جلوگیری از کمبود ماسک نیز مقرر شد کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد استانی مدیریت کرونا، پایش های بیشتری در این ارتباط انجام دهد.

 

وی  با تاکید بر تشدید نطارت بر فعالیت‌های واحدهای عرضه کالای بهداشتی تصریح کرد: لازم است فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از شیوع بیماری، از سوی آحاد مردم رعایت شود.

 

کد خبر 951110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha