آمادگی سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی بخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر

مسلمی گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت با مقابله جدی و همه جانبه با مواد مخدر با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج، دغدغه مردم را کاهش دهیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(30تیر) در نشست با «احمد مظفری» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از آمادگی سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی بخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: مقابله و مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود.

 

 فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بسیج در حوزه آگاه سازی و اقدامات فرهنگی در این حوزه نقشی مهم و اساسی دارد، افزود : مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه آسیب های اجتماعی، مقابله با اعتیاد و مواد مخدر را اولویت اول اعلام نمودند.

 

وی اذعان کرد : همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت با مقابله جدی و همه جانبه با مواد مخدر دغدغه مردم را کاهش دهیم .

 

مسلمی با اشاره به سیاست ضرورت حرکت از مواد مخدر صنعتی به سوی مواد مخدر سنتی گفت : اعتیاد آرامش و آسایش زندگی را بر هم می زند و ضرورت دارد تا همه دستگاه ها با برنامه در این زمینه وارد عمل شوند .

 

وی آمادگی سپاه کربلا را برای همکاری در حوزه مراکز ماده 16 و بازپروری معتادان متجاهر اعلام کرد و افزود : ارتقاء دانش اعتیاد و آموزش های همگانی برای آشنایی مردم با مضرات و خطرات مواد مخدر با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در دستور کار قرار دارد .

 

*رشد 60درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری

«احمد مظفری» در ادامه این نشست با اشاره به ظرفیت عظیم سپاه و بسیج برای مقابله همه جانبه با مواد مخدر گفت : با حضور جدی سپاه و بسیج فصل جدید و نوینی برای کنترل آسیب های مواد مخدر آغاز خواهد شد .

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد : رشد 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99 با مشارکت و همکاری دستگاه های کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر رقم خورده است و انتظار می رود در حوزه فرهنگی و پیشگیری نیز همه پای کار بیایند و ظرفیت سپاه و بسیج هم می تواند کمک بزرگی به کاهش نرخ اعتیاد در استان نماید .

 

 

کد خبر 951124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha