ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی ایثارگران تا پایان دولت

اوحدی تامین مسکن ایثارگران را از مصوبات مورد تاکید رئیس جمهوری عنوان کرد و گفت: برای این منظور طی تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید، مقرر شد تا پایان دولت ۲۰ هزار مسکن ویژه ایثارگران در کشور ساخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سعید اوحدی» پیش از ظهر امروز (30 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه روحیه مردمی بودن نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در کنار تلاش های خستگی ناپذیر استاندار، تحول قابل توجهی را در استان رقم زده است، اظهار داشت: این همدلی و اتحاد بین مسئولان آن چیزی است که باعث پیشرفت کشور می شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه طی همین مدت کوتاهی که بنده به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منصوب شدم، 5 مصوبه بسیار مهم در هیات دولت برای ایثارگران داشتیم، افزود: اولین مصوبه، پرداخت تمامی تعهدات و دیون و مطالبات به حق جامعه ایثارگری تا پایان دولت دوازدهم است که رئیس جمهور بر روی اجرای این مصوبه تاکید زیادی دارند.

 

وی گفت: رئیس جمهور تاکید کرد که تا پایان این دولت هیچ مطالبه ای از ایثارگران باقی نماند.

 

اوحدی تامین مسکن ایثارگران را از دیگر مصوبات مورد تاکید رئیس جمهور عنوان کرد و ادامه داد: برای این منظور طی تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید، مقرر شد تا پایان دولت 20 هزار مسکن ویژه ایثارگران در کشور ساخته شود.

 

وی با بیان اینکه تعداد 1700 واحد مسکونی در خراسان جنوبی برای ایثارگرانی که مشمول استفاده از مسکن هستند ساخته خواهد شد، گفت: همچنین وام مسکن ایثارگران هم امسال 20 درصد افزایش خواهد داشت.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص اشتغال ایثارگران هم اضافه کرد: قانون دستگاه های اجرایی را ملزم به جذب و استخدام 25 درصد اشتغال خود از جامعه ایثارگران کرده است که بخشی از این طریق و بخشی هم از طریق تسهیلات کارآفرینی تحقق پیدا می کند.

 

اوحدی در پایان اظهارداشت: خراسان جنوبی اولین استانی است که موضوع مسکن جامعه ایثارگری آن به طور کامل و 100 درصدی حل شده است.

 

 

کد خبر 951150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha