توزیع کمک‌های مؤمنانه از دهه ولایت تا دهه آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت

مسلمی از اجرای دومین مرحله رزمایش مواسات برای کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی خبر داد و گفت: در سه بازه زمانی از عید قربان تا عید غدیر ، دهه اول محرم و دهه آخر صفر کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(30تیر) در نشست خبری با محوریت نهضت مؤمنانه به لبیک بسیج و سپاه کربلا به منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در قالب رزمایش مواسات اشاره کرد، افزود: مازندران در بخش مشارکت افراد و مبالغ اهدایی در بحث کمک مؤمنانه رتبه دوم را به دست آورده؛ مردم استان نوع‌دوستی را به‌درستی نشان دادند.

 

فرمانده سپاه کربلا بابیان اینکه اجرای این رزمایش موجب ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد مختلف جامعه شد، افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات هم‌زمان با ماه مبارک رمضان قریب به ۹۳ هزار نفر در استان مازندران شناسایی شدند که حدود ۳۰۳ هزار بسته معیشتی به ارزش 124میلیارد تومان بین جامعه هدف توزیع شد.

 

وی بابیان اینکه با توجه به اوج‌گیری کرونا و تداوم تعطیلی مشاغل و افزایش مشکلات معیشتی مردم رهبر معظم انقلاب فرمان اجرای رزمایش دوم را به‌عنوان تعاون، احسان و کمک مؤمنانه صادر کردند، اذعان کرد: سازمان بسیج و مجموعه سپاه جز اولین نهاد و سازمانی است که دوباره نهضت کمک مؤمنانه را شروع کرد و در سه مقطع ۱۰ روزه انجام خواهد شد.

 

مسلمی بابیان اینکه نوبت اول دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر ویژه دانش آموزان را در دستور کارداریم، خاطرنشان شد: این رزمایش با محوریت پایگاه مقاومت بسیج و حول محور امام جماعت مسجد روستا برگزار خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه نوبت دوم این رزمایش در دهه اول محرم با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع می‌شود، افزود: مقطع سوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز در دهه آخر صفر با استفاده از ظرفیت مناسبت‌های اربعین، رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام رضا (ع) با محوریت موکب‌های اربعین و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی می‌شود.

 

 

کد خبر 951168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha