تعداد جانباختگان بیماری کرونا در اردبیل دو رقمی شد / بخش‌های کرونایی در بیمارستان های شهر اردبیل بازگشایی شد

رضایی بنا گفت: متاسفانه رقم تعداد جانباختگان بیماری کرونا نیز در استان دو رقمی شد و تعداد ۱۱ فوتی در مراکز درمانی استان ثبت شد که بیشترین این فوتی ها مربوط به شهرستان اردبیل بود.

«محمدرضا رضایی بنا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته با بستری شدن 71 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل رقم بستری ها به 349 مورد رسید.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه رقم تعداد جانباختگان بیماری کرونا نیز در استان دو رقمی شد و تعداد 11 فوتی در مراکز درمانی استان ثبت شد که بیشترین این فوتی ها مربوط به شهرستان اردبیل بود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: طی این مدت نیز 30 بیمار بهبود یافته کامل نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

رضایی بنا یادآور شد: هم اکنون 50 بیمار مبتلا وضعیت وخیم دارند و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند.

 

وی اعلام داشت: بخش های کرونایی در بیمارستان های امام رضا (ع) و سبلان شهر اردبیل دوباره بازگشایی شد ولی امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم.

 

رضایی بنا عنوان کرد: وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل طی هفته های اخیر به صدا درآمده و از عموم مردم درخواست می کنیم تا از حضور در تجمع ها به ویژه مراسم های عروسی و عزا به جد خودداری کنند.

کد خبر 951203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha