برگزاری کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری در آران و بیدگل

نخستین کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری با همکاری واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع فولاد کویر در مرکز بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نخستین کارگاه برنامه ریزی استراتژیک در دوران اپیدمی بیماری با همکاری واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع فولاد کویر در مرکز بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این کارگاه که با هدف آشنایی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با نحوه تدوین استراتژی های دوران اپیدمی بیماری برگزار شد، موضوعاتی همچون دستورالعمل جامع کوئید ۱۹، برنامه اتراتژی کوئید ۱۹، برنامه عملیاتی مقابله با شرایط بحران اپیدمی بیماری، روش های محاسباتی تدوین استراتژی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

 

این دوره در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد کویر و با هدف اشاعه دانش تدوین استراتژی جهت پیش آگاهی و مقابله با گسترش ویروس کرونا برگزار شد.

 

مجتمع فولاد کویر با توجه به پیش بینی ها در خصوص شیوع بیماری های اپیدمیک در نیمه دوم سال جاری و در سال آتی و با توجه به اهمیت حفظ سلامت کارکنان و جامعه، در اقدامی پیش آگاهانه، استراتژی های این مجتمع در دوران اپیدمی بیماری ویژه سال های ۱۳۹۹ و  ۱۴۰۰ را تهیه و تدوین کرده است./

کد خبر 951213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha