آغاز مرحله دوم  کمک مومنانه بسیج اصناف از عید قربان

حسن پور با بیان اینکه اصناف و بازاریان در مرحله اول کمک مومنانه ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردند گفت: مرحله دوم کمک مومنانه بسیج اصناف از عید قربان آغاز می شود.

«غلامرضا حسن پور» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد کمک های مومنانه بسیج اصناف در مرحله اول گفت: در مرحله اول اصناف کشور خوش درخشیدند و قریب 50 میلیارد تومان اصناف و بازار در بخش اول کمک مومنانه هزینه کردند و در مرحله دوم که از عید قربان آغاز می شود، طرح هر کاسب یک دانش آموز اجرا می شود، این طرح در سال های گذشته نیز اجرا شده است.

 

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالیت های تجاری کشور  افزود: در این طرح هر کاسب یک دانش آموزی را که  وارد سال تحصیل می شود، ملزومات تحصیلی وی را تامین می کند که عبارتند از کیف، کفش، لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز.

 

عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم در این مرحله 100 هزار دانش آموز تحت پوشش بسیج اصناف قرار بگیرند. در طرح هر کاسب یک دانش آموز در سال 97، 10 میلیارد تومان و سال 98، 12 میلیارد تومان اصناف کمک کردند. پیش بینی می کنیم که امسال اصناف و بازاریان در طرح هر کاسب یک دانش آموز 30 میلیارد تومان هزینه کنند.

 

عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی در مورد توزیع ماسک در مناطق محروم اظهار کرد: گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم فعال هستند. در بسیج اصناف نیز گروه های جهادی تلاش می کنند تا به مناطق محروم سرکشی کنند و با هزینه اصناف و بازاریان ماسک و اقلام بهداشتی را به دست مردم نیازمند و مناطق محروم برسانند. اکنون نیز آمادگی داریم تا به مناطق محروم سرکشی و اقلام بهداشتی همچون ماسک را تامین کنیم./

 

 

کد خبر 951223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha