دشمن از توان نظامی ایران هراسان است

حجت الاسلام موسوی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با مشاهده توان و ظرفیت نظامی کشورمان و توسعه تجهیزات و امکانات، از این پیشرفت ها هراسان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «جانمراد موسوی» در نشست با مسئولان گروه پدافند هوایی هاشم آباد اصفهان و تکریم و تجلیل رئیس عقیدتی و سیاسی این یگان نظامی اظهارداشت: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات نظامی در کشورمان در 40 سال گذشته با بکارگیری توان و دانش جوانان کشور انجام شده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با مشاهده توان و ظرفیت نظامی کشورمان و توسعه تجهیزات و امکانات، از این پیشرفت ها هراسان هستند.

 

وی با بیان اینکه پدافند هوایی یکی از ظرفیت ها مهم نظامی در حفظ امنیت هوایی کشور است، تصریح کرد: امنیت هوایی کشورمان با تلاش و همت نیروهای این یگان نظامی تامین شده و دشمن در این حوزه نیز شکست خورده است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تامین امنیت هوایی آسمان استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری به دلیل ظرفیت های هسته ای بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: فرماندهان و نیروهای نظامی در این حوزه نقش مهم و اساسی دارند و نیروهای عقیدتی و سیاسی نیز در کنار تیم ها هستند.

 

وی نقش فرهنگی و آموزشی را در ارتقای کیفیت کاری نیروهای نظامی مهم بیان کرد و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی، دینی و مذهبی در یگان های نظامی روحیه امید و فعالیت را در پرسنل افزایش می دهد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر در بخشی از سخنان خود به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: روی گشاده، قلب مهربان، سخاوت و زبانی گویا از ویژگی بهشتیان است که باید این چنین رفتارها و خصوصیات در بین مردم و مسئولان گسترش یابد.

 

وی اضافه کرد: مدیران و فرماندهان نظامی روحیه بخشندگی و مهربانی را در بین خود و برای زیرمجموعه گسترش دهند و با چنین رفتارهایی به پیشرفت کشور و جامعه کمک کنند.

 

امام جمعه تودشک نیز در این نشست به اهمیت توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت و انسجام و همچنین استفاده از ماسک در شرایط کرونا از اهمیت خاصی برخوردار است و وقتی رهبر انقلاب تاکید دارند پس این موضوع واجب و اهمیت ویژه خواهد داشت.

کد خبر 951323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha