دادرسی‌های قضایی الکترونیکی انجام می‌شود

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: به دلیل شرایط فعلی از هفته گذشته دادرسی‌های قضایی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "حجت الاسلام اسدالله جعفری" رییس کل دادگستری خراسان شمالی عصر امروز دوشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا عنوان کرد: سازمان‌ها و ادارات تابعه دادگستری از روز اول پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفتند و حتی برای ارباب رجوع هم این اصول را لحاظ کردند تا جلوی هر گونه بی‌احتیاطی گرفته شود و جان کسی در معرض خطر نباشد.

 


وی با اشاره به دادرسی الکترونیکی که از هفته قبل در استان اجرایی شده است، اظهار کرد: با اجرای این طرح هم هزینه‌ها به حداقل می‌رسد و هم سرعت بالا می‌رود.

 


رییس کل دادگستری خراسان شمالی،  نسبت به یک پرونده قضایی واکنش نشان داد و گفت: چرا باید فردی که از تسهیلات لازم و کافی بهره‌مند شده و تعهد داده که سقف تعیین شده ماسک را در استان تولید کند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و الان پاسخگو نباشد؟!

 


وی در همین زمینه با گلایه از اینکه چرا نباید با این تسهیلات و حمایت ها الان ماسک به وفور و با قیمت پایین در اختیار مردم استان باشد! گفت: این نظارت‌ها باید انجام شود، اگر فرد مورد نظر پاسخگو نباشد ما پاسخگویش می‌کنیم زیرا به مردم تعهد داده و در قبال آن نباید الان دغدغه ماسک و قیمت آن در استان مطرح باشد.

 


حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنانش گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تسهیلاتی که به این فرد داده شده  برای تولید ۱۸۰ هزار ماسک بوده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این فرد حداکثر ۱۰ هزار ماسک تولید کرده و بهانه می‌آورد که مواد اولیه ندارم، مگر ما تعهد داده‌ایم که مواد اولیه تهیه کنیم؟

 

 

کد خبر 951378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha