آسفالت کوچه های خاکی آستارا اولویت شهرداری باشد

نیرودل با بیان اینکه آسفالت کوچه های خاکی آستارا در اولویت شهرداری باشد گفت: وجود کوچه های خاکی در مناطق مختلف آستارا سیمای این شهر توریستی را نازیبا جلوه می دهد.

«عادل نیرودل» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: وجود کوچه های خاکی در بعضی از نقاط شهر از جمله خیابان های پاسداران، کشاورز، رسالت، وحدت، لاله، شکوفه، بنفشه و مناطق غلام محله غربی، میرزانق محله و دبیرآباد باعث گرد و خاک در تابستان وگل ولای در زمستان می شود.

 

رییس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی بندر آستارا بهسازی و آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر را از مطالبات به حق ساکنین مناطق مذکور دانست و افزود: آسفالت خیابان ها و کوچه های مذکور به صورت مکرر از سوی شهروندان درخواست می شود که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

وی به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری آستارا در سال های ۹۶ تا ۹۸ اشاره کرد و گفت: عدم آسفالت کوچه های آماده آسفالت باقی مانده از دوره قبل، موجب انباشت مطالبات شهروندان آستارایی شده است.

 

نیرودل ضعف در برنامه ریزی، فرصت سوزی و تبعیض در بحث آسفالت را کاملا آشکار دانست و خاطرنشان کرد: شهردار باید با توجه به فصل آسفالت، هرچه سریعتر با اولویت بندی معابر خاکی نقاط یاد شده را جهت تسهیل در رفت وآمد ساکنین مناطق مورد نظر، بهسازی و آسفالت کند.

 

عضو شورای اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه وجود کوچه های خاکی در مناطق مختلف آستارا سیمای این شهر توریستی را نازیبا جلوه می دهد، اظهارکرد: وعده های مکرر بدون عمل نیز باعث بدبینی و ناامیدی ولی نعمتان به مسئولین می شود وآسفالت خیابان ها و کوچه های خاکی شهر آستارا باید در اولویت باشد و هر چه سریعتر عملیاتی شود.

کد خبر 951390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha