لزوم نظارت مستمر بر اصناف و یکسان‌سازی قیمت کالاها

میرغضنفری با تاکید بر لزوم نظارت مستمر و بر اصناف و یکسان‌سازی قیمت کالاها گفت: اگر مشکلات مردم را حل نکنیم خواسته به حق آنان به فریاد و اعتراض منجر می شود و این امر شایسته مردم صبور و هم دل ما نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» عصر دوشنبه(۳۰ تیر) در جلسه کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم بازار، تصریح کرد: کمیسیون تنظیم بازار باید با کار کارشناسی تصمیماتی که قابلیت اجرا و رفع مشکل مردم را دارد، محقق سازد.

 

فرماندار بندرانزلی سپس بر نظارت مستمر و صحیح بر اصناف و یکسان‌سازی قیمت کالاها اشاره کرد و افزود: گرچه قیمت‌گذاری از سوی سایر مراکز انجام می‌پذیرد اما با نظارت صحیح و یکسان سازی قیمت کالا در بازار می توان رضایت و اعتماد مردم را جلب کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه موجب همیاری مردم می شود اطلاع رسانی درست از نحوه عملکرد دستگاه ناظر است که در این راستا می توان از ظرفیت رسانه ها بهره برد.

 

فرماندار بندرانزلی در ادامه با اشاره به تاثیر آموزش بر سطح کیفی پخت نان، گفت: نان به‌عنوان قوت اصلی مردم نقش مهمی در زندگی آنان ایفا می کند، لذا باید به پخت سالم و با کیفیت آن توجه جدی شود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از نانوایی‌ها در این شهر به‌صورت اجاره ای مدیریت می‌شوند، افزود: متاسفانه در بندر انزلی پخت نان بی کیفیت است و برای رفع این نقص باید نانوایی‌ها توسط افراد متخصص و آموزش دیده اداره شوند.

 

میرغضنفری در ادامه از کسبه بندر انزلی به جهت مشارکت و اجرای طرح مواسات و همدلی در مقابله با کرونا تقدیر کرد و متذکر شد: کاسب حبیب خداست و باید آبرویش حفظ شود، آنان در شرایط سخت این دوران کنار مردم بوده اند.

 

وی سپس بر تکمیل و آغاز به کار بازار ماهی فروشان تاکید و تصریح کرد: عرضه ماهی در شرایط فعلی در شان مردم این شهرستان نیست و انتقال بازار ماهی فروشان به‌عنوان یکی از ضروریات این شهرستان باید با همدلی و رضایت کسبه ماهی فروش صورت گیرد.

کد خبر 951391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha