اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار به بیمه سلامت استان ایلام

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار به بیمه سلامت استان ایلام برای پرداخت به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

«نورالدین رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت کشور به این استان با هدف قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی کادر پرستاری استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به بیماران در قالب کارانه پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام  گفت: این مبلغ با هدف قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی کادر پرستاری استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به بیماران، در قالب کارانه پرداخت می‌شود.

 

 رحیمی افزود: بیمه سلامت استان ایلام این مبلغ را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان می گذارد تا به کادر پرستاری پرداخت شود.

 

وی  ابراز امیدواری کرد که با تخصیص این اعتبار جدید، دانشگاه علوم پزشکی ایلام دغدغه کمتری برای رفع نیازها و کمبودهای خود داشته باشد و موجب تسهیل خدمت رسانی به همه بیماران بویژه مبتلایان کرونا شود.

 

مدیر کل بیمه سلامت ایلام یادآور شد: ۹۰ درصد هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت و ۱۰ درصد نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می‌شود.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: اداره بیمه سلامت حرکت خوبی را به سمت الکترونیکی کردن خدمات برداشته است و جزو دستگاه‌هایی هستیم که با وجود بیشترین ارتباط با مردم که حدود 389 هزار بیمه شده رابطه دو سویه داریم، تلاش های مثبتی صورت گرفته است.

کد خبر 951416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha